Strona główna » Na bieżąco » Aktualności / wydarzenia » Archiwum » 2012 » Czerwiec
Bądź na bieżąco z informacjami z Jarosławia, zostaw nam swój e-mail:

Aktualności / wydarzenia

Podsumowanie konkursu "Glass is life – szkło to życie"

W dniu 28 czerwca 2012 r. w Centrum Kultury i Promocji w Jarosławiu miało miejsce podsumowanie konkursu GLASS IS LIFE – SZKŁO TO ŻYCIE adresowanego do uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych.
Fot. www.o-i.com/Why-Glass/Glass-Is-Life/
Fot. Rafał Żelazo
Magdalena Lehnart - Naczelnik Wydziału Edukacji i Kultury Fizycznej UM Jarosławia
Magdalena Lehnart - Naczelnik Wydziału Edukacji i Kultury Fizycznej UM Jarosławia
Bogdan Wołoszyn - Zastępca Burmistrza MIasta Jarosławia
Bogdan Wołoszyn - Zastępca Burmistrza MIasta Jarosławia
Piotr Michalski - Przedstawiciel OL Sprzedaż i Dystrybucja Polska sp. z o.o.
Piotr Michalski - Przedstawiciel OL Sprzedaż i Dystrybucja Polska sp. z o.o.
Projekcja filmów promujących kampanię "GLASS IS LIFE"
Projekcja filmów promujących kampanię "GLASS IS LIFE"

Celem konkursu było promowanie zagadnień związanych z pozytywnym wpływem opakowań szklanych na środowisko naturalne a także zachęcanie uczniów do zgłębiania wiedzy na temat opakowań i ich roli w życiu człowieka. Pobudzanie bodźców i mechanizmów zachowań u uczniów, które sprzyjają wspieraniu polityki zrównoważonego rozwoju, umożliwienie w atrakcyjny sposób wypowiedzenie się na temat zdrowia i sposobu odżywiania się, które to mają bezpośredni wpływ na zdrowie oraz funkcjonowanie społeczeństwa. 

Przedmiotem konkursu było przygotowanie pracy promującej zachowania uwrażliwiające konsumentów na rolę rodzajów wykorzystywanych opakowań w życiu człowieka, wpływie na środowisko naturalne i zdrowie człowieka.

Konkurs prowadzony był w dwóch kategoriach:

- dla uczniów klas IV - VI szkół podstawowych, którzy mieli przygotować pracę plastyczną (w tym forma przestrzenna)

- dla uczniów szkół gimnazjalnych mających przygotować pracę multimedialną - krótki film ( max 3 min.)

Uroczystość podsumowania prowadziła Magdalena Lehnart - Naczelnik Wydziału Edukacji i Kultury Fizycznej UM Jarosławia.

Na konkurs wpłynęło ogółem 67 prac z pośród których Komisja konkursowa wyłoniła zwycięzców, którzy otrzymali z rąk Bogdana Wołoszyna - Zastępcy Burmistrza Miasta Jarosławia i Piotra Michalskiego - przedstawiciela OI Sprzedaż i Dystrybucja Polska sp. z o.o. nagrody w postaci dyplomu i sprzętu multimedialnego.

Zwycięzcy w kategorii I - uczniowie klas IV - VI szkół podstawowych:

I  miejsce - Natalia Marcinkiewicz ze Szkoły Podstawowej Nr 10 im. Wojska Polskiego w Jarosławiu,

II miejsce - Kornelia Kiper ze Szkoły Podstawowej Nr 7 im. Stanisława Staszica w Jarosławiu 

III miejsce - Maja Myszkowska i Aleksandra Wydrzyńska ze Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Stefana Żeromskiego w Jarosławiu

Wyróżnienia w kategorii I - uczniowie klas IV - VI szkół podstawowych:

I - Aleksandra Waliczek ze Szkoły Podstawowej Nr 5 w  Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Jarosławiu i Wiktoria Bator ze Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Stefana Żeromskiego w Jarosławiu

II - Katarzyna Mularz ze Szkoły Podstawowej Nr 6 im. Piotra Skargi  w Jarosławiu

III - Anna Drążek ze Szkoły Podstawowej Nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza w Jarosławiu

Zwycięzcy w kategorii II -  uczniowie szkół gimnazjalnych:

I miejsce - Natalia Plasło i Róża Jazienicka z Publicznego Gimnazjum Nr 3 im. ks. Jana Twardowskiego

II miejsce - Bartłomiej Gilarski z Publicznego Gimnazjum Nr 2 im. ks. Stanisława Konarskiego w Jarosławiu

III miejsce - Joanna Sroka i Anna Bilikiewicz z Publiczne Gimnazjum Nr 4 w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Ks. Czartoryskich w Jarosławiu

Wszyscy pozostali uczestnicy konkursu otrzymali odblaskowe maskotki.

Organizatorem konkursu był Burmistrz Miasta Jarosławia i OL Sprzedaż i Dystrybucja Polska sp. z o.o.

„Glass is LifeTM" - globalna kampania firmy O-I mająca na celu promocję niezrównanych zalet szkła w budowaniu tożsamości marki i kreowaniu wartości, podkreślając istotne korzyści wiążące się z jego zastosowaniem: takim jak zdrowie, smak i ekologia.

W trakcie spotkania podsumowującego konkurs Piotr Michalski przestawił uczestnikom jarosławskiego konkursu, krótkie nagrania wideo na rzecz kampanii Glass is LifeTM z udziałem jej ambasadorów m.in.  Zefferino i Mario Flora Monini - producentów oliwy Monini, Nicka Lecloux - współzałożyciela true fruits, czy Geira Skwie -  szefa kuchni i zdobywcy nagrody Bocuse.

Rafał Żelazo
Wydział Edukacji i Kultury Fizycznej
(29.06.2012 | aktualizacja 13.07.2012 09:15)
Archiwum
Marzec 2024
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31