Strona główna » Na bieżąco » Aktualności / wydarzenia » Archiwum » 2016 » Luty
Bądź na bieżąco z informacjami z Jarosławia, zostaw nam swój e-mail:

Aktualności / wydarzenia

Usuń azbest ze swojej nieruchomości

Burmistrz Miasta Jarosławia przystępuje do naboru wniosków o przyznanie usługi usuwania wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Miejskiej Jarosław. Termin składania dokumentów mija 29 lutego 2016 roku. Szczegółowe informacje można uzyskać w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Kształtowania Środowiska Urzędu Miasta, II piętro, pokój nr 18, tel. 16 624 87 33.

Burmistrz Miasta Jarosławia informuje o przystąpieniu do tworzenia listy osób ubiegających się o dofinansowanie w 2016 roku przedsięwzięć, polegających na usuwaniu azbestu z terenu miasta Jarosławia. Dofinansowanie realizowane będzie ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie, a jego uzyskanie zależeć będzie od przyznania Gminie Miejskiej Jarosław dotacji w odpowiedniej wysokości.

Dotowaniem objęte będą zadania ujęte w „Programie usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Jarosławia" dotyczące obiektów, których właścicielami są osoby fizyczne. Subwencją objęte będą koszty demontażu/odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest poniesione przez Gminę Miejską Jarosław w 2016 roku na wymianę pokryć dachowych, po zapewnieniu odpowiedniej wysokości dofinansowania.

Dotowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.

Wykonawcą zadania, obejmującego powyższe prace na terenie całego miasta, będzie jedna firma wybrana przez Urząd Miasta zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz. U.2015.2164 z późn. zm.).

Stosowny wniosek należy złożyć w Urzędzie Miasta Jarosławia
w terminie najpóźniej do dnia 29 lutego 2016 r.

Wzór wniosku dostępny jest poniżej w załączniku,
na stronie internetowej www.bip.jaroslaw.um.gov.pl
oraz w Urzędzie Miasta Jarosławia, Rynek 1 - Kancelaria Ogólna, pokój nr 2, parter.

Po ustaleniu listy osób ubiegających się o dofinansowanie, Gmina Miejska Jarosław wystąpi do  Wojewódzkiego  Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie o przyznanie dotacji. Szczegółowe zasady dotyczące dofinansowania, rodzaju wymaganych dokumentów oraz zakres  obowiązków stron ustalone będą po podpisaniu umowy dotacji z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie.

Obowiązkiem właściciela nieruchomości, w przypadku demontażu dachu, jest zgłoszenie do Starostwa Jarosławskiego remontu budynku - zmiana pokrycia dachowego. Niniejsze zgłoszenie jest ważne przez okres dwóch lat. Kserokopię potwierdzonego zgłoszenia należy przedłożyć do Urzędu Miasta, jako załącznik do ww. wniosku.

Szczegółowe informacje można uzyskać w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Kształtowania Środowiska Urzędu Miasta Jarosławia, II piętro, pokój nr 18, tel. 16 624 87 33, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30.

Kancelaria Burmistrza Miasta
(01.02.2016 | aktualizacja 01.03.2016 09:19)
Archiwum
Kwiecień 2024
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30