Proponowany porządek obrad:
II. Rozpatrzenie wniosków dotyczących porządku obrad.
III. Przyjęcie protokołu
z VII sesji Rady Miasta Jarosławia z dnia 26 marca 2015 r.
IV. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w
okresie międzysesyjnym zwłaszcza z wykonania uchwał Rady.
V. Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy
Gminy Miejskiej Jarosław z organizacjami
pozarządowymi oraz innymi podmiotami w rozumieniu przepisów ustawy o
działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w roku 2014, w zakresie
Wydziału Edukacji i Kultury Fizycznej Urzędu Miasta Jarosławia.
VI. Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy
Gminy Miejskiej Jarosław z organizacjami pozarządowymi oraz innymi
podmiotami w rozumieniu przepisów o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie w roku 2014, w zakresie Wydziału Spraw Społecznych i Obronnych.
VII. Omówienie stanu dróg w mieście.
VIII. Analiza ściągalności podatków w Gminie
Miejskiej Jarosław za 2014 r.
IX. Sprawozdanie Wydziału Kultury, Turystyki i
Promocji Miasta z realizacji Programu współpracy Gminy Miejskiej Jarosław z
organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w rozumieniu przepisów o
działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2014 r.
X. Informacja na temat oceny zasobów pomocy
społecznej.
XI. Podjęcie uchwały:
1) zmieniająca
uchwałę w sprawie ustalenia składów osobowych stałych komisji Rady Miasta
Jarosławia,
2) w
sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości oraz na odstąpienie od
przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy,
3) w
sprawie zmian w budżecie miasta Jarosławia na 2015 rok,
4) w
sprawie wprowadzenia zmian w budżecie miasta na 2015 rok,
5) w
sprawie zasad sprzedaży lokali mieszkalnych, udzielania bonifikaty od ceny
sprzedaży oraz upoważnienia Burmistrza Miasta Jarosławia do wykonywania prawa
odkupu lokali mieszkalnyc
6) w
sprawie wprowadzenia zmian w budżecie miasta na 2015 r.,
7) w sprawie nadania
Honorowego Obywatelstwa Miasta Jarosławia,
XII. Informacja Przewodniczącego Rady Miasta o działaniach
podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
XIII. Interpelacje i zapytania radnych oraz
odpowiedzi na interpelacje.
XIV. Wolne wnioski i informacje.
XV. Zakończenie obrad.